חוויות של פעם בחיים בטיול לארץ הקרחונים – בית הגידול של דובי הקוטב הלבנים הגדולים, שועלים ארקטיים, איילים מרהיבים ביופיים, המוני עופות ולווייתנים עצומים. מסיורי צילום טבע ועד למידה מפי מומחים על המגוון הביולוגי העצום והנדיר בטיול שייט מפנק שלא תשכחו

לא, לא מדובר בעוד סרט טבע מבית היוצר של דיוויד אטנבורו או הנשיונל ג’יאוגרפיק אלא במסע ממשי שכל אחד יכול לעשות, ולחזור הביתה עם חוויות שלא מהעולם הזה שלא תשכחו לעד. ברוכים הבאים לאוקיינוס הקרח הארקטי, המשתרע על שטח של כ-14 מיליון קמ”ר, מחובר לאוקיינוס ​​השקט דרך מיצר ברינג ולאוקיינוס ​​האטלנטי דרך ים גרינלנד. למרות היותו אחד המקומות הקרים ביותר על פני כדור הארץ – בחורף הטמפרטורות צונחות לרוב מתחת ל-40 מעלות צלזיוס – הוא מהווה בית גידול למגוון מפתיע של צורות חיים המותאמות לתנאים הקיצוניים.

מגוון ביולוגי ומערכת אקולוגית

זהו ביתם של מגוון מינים שהתפתחו כדי לשרוד במימיו הקרים והקפואים של האוקיינוס הארקטי. דובי קוטב, כלבי ים וסוסי ים הם מהיונקים האייקוניים ביותר, בעוד שמעמקי האוקיינוס ​​שופעים מיני דגים, כמו בוראוגדוס סיידה (סוג של בקלה) וטרוטנית, המהווים את הבסיס למארג המזון. האזור הוא גם בית גידול חיוני לציפורים נודדות ותומך באחת מהסביבות הימיות הפוריות ביותר על פני כדור הארץ במהלך חודשי הקיץ הקצרים.

תיירות באוקיינוס הארקטי

מעבר למישורי הקרח העצומים שלו, האוקיינוס מנוקד בלא מעט איים, לצד חלקים מיבשת אמריקה הצפונית, אירופה ואסיה – חלקם מיושבים. שני האיים המפורסמים ביותר הם גרינלנד ואיסלנד, ולצידם כמה שידועים פחות; הארכיפלג המרשים סְבַלבַּרד, טריטוריה נורבגית שהוא המקום הצפוני ביותר בעולם בו חיים תושבי קבע ואחד היעדים האחרונים שהתגלו על ידי בני האדם; וכמובן הקוטב הצפוני (ארקטיקה). 

הסיורים התיירותיים המתקיימים בקוטב על גבי ספינות קרח מאפשרים מפגש מרהיב של פסגות קרחונים וטיפוס עליהם, טיולים ברכבי שלג או במזחלות כלבים במרחבים הלבנים האדירים, פיורדים, הפלגות סביב האי שפיצברגן שבאיי סבלברד, צפייה בדובי הקוטב הצדים כלבי ים, ניבתנים בעלי ניבים עצומים המשתזפים על החופים, מצוקים מלאי עופות ים מקננים ולהקות לווייתנים – ביניהם גם הלווייתן הכחול, היצור הגדול בעולם, ועוד. מאמצע אפריל ועד סוף אוגוסט השמש לא שוקעת כאן – כך שניתן ליהנות מכל פלאי האזור הקסום הזה כל שעות היממה.

לטייל באוקיינוס הארקטי עם המקצוענים

חברת פוטוטבע, אחת מחברות טיולי ההרפתקאות והצילום הגדולות בעולם, מציעה מגוון טיולים שהם חוויות בלתי נשכחות בקבוצות קטנות ובליווי צוות של יותר מ-30 מדריכים ומדריכות המגיעים מעולמות הביולוגיה, האנתרופולוגיה, הצילום והזואולוגיה. אלה שחיים את השטח ונותנים את הנשמה בכל טיול כדי שתצאו ממנו עם חוויה של פעם בחיים. 

הסיורים נערכים על גבי ספינות קרח שמהן יורדים לנקודות הסיור בסירות זודיאק או משייטים לאורך החופים. ההפלגה כוללת פנסיון מלא. בין הסיורים שפוטוטבע מארגנת ניתן למצוא טיול לאלסקה, טיול לגרינלנד, טיול לאיסלנד, ובאזור האוקיינוס הארקטי – שייט בשפיצברגן, ארץ דובי הקוטב והאי הגדול ביותר בארכיפלג סבלברד המרהיב, הממוקם במחצית הדרך בין נורבגיה לקוטב הצפוני. 

המטיילים נהנים מסיורים רגליים בין הקרחונים המרהיבים וצופים על החיות המרתקות, לצד הדרכות צילום שבהן המשתתפים לומדים ממדריכי צילום טבע כיצד ללכוד את המראות המופלאים בצורה הטובה ביותר, שתישאר כמזכרת נצח. 

פוטוטבע מקיימת שלושה מסלולי הפלגות לשפיצברגן: הקלאסי – של 12 ימים, במחיר נוח שמציע חוויה מפנקת על ספינה של עד 110 איש, pro – הפלגה אינטימית של 11 יום על ספינה של 50 איש המציעה זמן איכות ארוך יותר עם בעלי החיים והטבע והגעה למקומות הכי שווים, פרימיום – הפלגה יוקרתית ומפנקת של 9 ימים על ספינה של 12 איש, עם שף פרטי וסוויטות מרווחות, המציעה חוויית טבע בלתי נשכחת וקרבה מדהימה לבעלי החיים.

אז אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם חוויית חיים באוקיינוס הארקטי, שבכמותה לא התנסיתם מעולם – התקשרו לפרטים ולהרשמה: 077-7408141

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

סוגי חדרים פולר פיונייר

חדר טריפל - 3 משתתפים

מיטת קומותיים ומיטת יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 

6990$ למשתתף

חדר טווין - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

ספה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

מייבש שיער

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 7880$ למשתתף

חדר זוגי פרימיום - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

חלון 

שירותים ומקלחת פרטיים

 9820$ למשתתף

חדר סוויטה -2 משתתפים

מיטה זוגית

איזור ישיבה מרווח בתא

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 10920$ למשתתף

סוויטת הקפטן - 2 משתתפים

התא הכי גדול ומרווח

מיטה זוגית

סלון ישיבה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 12900$ למשתתף

 

תא יחיד פרימיום

מיטת קומותיים לשימוש יחיד

שולחן כתיבה 

ספה

מלתחה ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלון 

 16700$ לחדר