איסלנד, גרינלנד, אלסקה וארץ דובי הקוטב שפיצברגן – אלה חלק מהמסלולים המרהיבים שמציעה חברת פוטוטבע בצפון האוקיינוס האטלנטי. בקבוצות אינטימיות, ובהדרכת טובי המומחים, היעדים הקלאסיים לחובבי צילום וטבע מציעים חוויה של פעם בחיים

כשהוא מכסה כחמישית משטח כדור הארץ, האוקיינוס האטלנטי – השני בגודלו בעולם – משתרע בין יבשת אמריקה לאירופה ואפריקה, כשהוא מתחבר לאוקיינוס השקט בשני קצותיו – באוקיינוס הקרח הצפוני ובמעבר דרייק לאנטארקטיקה בדרום. הוא מחובר לימים ולמפרצים רבים: הים הקאריבי, הים התיכון, הים השחור, הים הצפוני, הים הבלטי, מפרץ מקסיקו, ובתוכו ניתן למצוא את האיים בריטניה, אירלנד, איסלנד, גרינלנד, האיים האזוריים, האיים הקנריים, ועוד. המגוון הביולוגי הימי באוקיינוס ​​האטלנטי עשיר וכולל דגים, יונקים ימיים, ציפורים וחסרי חוליות. 

תיירות באוקיינוס האטלנטי

משום שפע היבשות, הימים, המפרצים והאיים שהאוקיינוס האטלנטי נוגע בהם ומכיל בתוכו – האוקיינוס האטלנטי מהווה אבן שואבת להמוני תיירים וטיילים שרוצים לגלות את המגוון הביולוגי העצום והנופים המרהיבים שהוא מציע. צפון האוקיינוס ​​האטלנטי עשיר ביעדי תיירות מגוונים ומהממים, המציעים מנופי טבע עוצרי נשימה ועד לערים היסטוריות. בין אלה:

איסלנד: הבירה רייקיאוויק מושכת מבקרים רבים בשל הארכיטקטורה המודרנית, סצנת האמנות, חיי הלילה הייחודיים, ולצידם מושך את התיירים הטבע הפראי – הפארק הלאומי ואטניוקול הוא ביתו של הקרחון הגדול באירופה ויש בו מערות קרח מרהיבות ומפלים אדירים, יעד לטיולי קרח בנופים מדהימים.

גרינלנד: האי הגדול ביותר בעולם, ש-84% משטחו מכוסים קרח, כולל את פיורד הקרח אילוליסאט – אתר מורשת עולמי של אונסק”ו, שאותו המבקרים יכולים לחקור בשייט, בקיאק או ברגל, מה שמציע הזדמנות לחזות בהוד של הנוף הארקטי. בירת גרינלנד נוּק מציעה שילוב של תרבות אינואיטית מסורתית ומתקנים מודרניים. 

אלסקה: המדינה הגדולה בארה”ב היא יעד תיירות פופולרי בשל המגוון הגדול של בעלי החיים הנמצאים בה – דובים, זאבים, איילים, כלבי ים וסוסי ים, לווייתנים, דגים – הפארק הלאומי דנאלי, הגדול בפארקים של ארה”ב, והרי הגעש הפעילים בה.

הפיורדים הנורבגיים: מהעיר ברגן התיירים יכולים לצאת להפלגות בפיורדים דרך נופים מדהימים. בטרומסו שבחוג הארקטי ניתן לראות את הזוהר הצפוני, לצד חיות הבר של הקוטב.

איי פארו: ידועים בנופים המחוספסים ומושכים צפרים ומטיילים רבים. האי מיקינס היפהפה מפורסם במושבות הפחונים שלו ובצוקי החוף הדרמטיים.

נובה סקוטיה, קנדה: נסיעה ציורית לאורך האי קייפ ברטון מציעה נופים עוצרי נשימה של קו החוף האטלנטי, כפרי החוף המקסימים, היערות והגבעות, אגב צפייה בלווייתנים. 

איי שטלנד, סקוטלנד: לרוויק, העיר המרכזית, מאפשרת הצצה לעבר הוויקינגי של סקוטלנד ולהיסטוריה ימית עשירה. האיים ידועים בצוקים המרהיבים, במושבות עופות הים ובאתרים ארכיאולוגיים.

לתייר את צפון האוקיינוס האטלנטי עם המומחים

חברת פוטוטבע, אחת מחברות טיולי ההרפתקאות והצילום הגדולות בעולם, מציעה מגוון טיולים לצפון האוקיינוס האטלנטי בקבוצות קטנות ובליווי צוות של מדריכים ומדריכות המגיעים מעולמות הביולוגיה, האנתרופולוגיה, הצילום והזואולוגיה. אלה שחיים את השטח ונותנים את הנשמה בכל טיול כדי שתצאו ממנו עם חוויה של פעם בחיים. בין הסיורים שהיא מציעה:

שיט בשפיצברגן, ארץ דובי הקוטב: שלושה מסלולי הפלגות של 12 ימים על ספינה של עד 110 איש, הפלגה אינטימית של 11 יום על ספינה של 50 איש, והפלגה יוקרתית ומפנקת של 9 ימים על ספינה של 12 איש, עם שף פרטי וסוויטות מרווחות. למידע על שייט לשפיצברגן לחצו כאן

הפלגה לסבאלברד, גרינלנד ואיסלנד: מסלול שיט מפנק בעונה הטובה ביותר בעקבות הקרחונים העצומים, הזוהר הצפוני, מדפי הקרח האדירים, צוקים עצומים ותצפית על בעלי החיים – לווייתנים, דובים וניבתנים. מסלול מיוחד לחובבי צילום וטבע.

אלסקה: בשיא עונת השלכת, כשהטבע מתפרץ בצבעים, הסיור האינטימי (עד 12 משתתפים) לוקח למסע צילום מרתק בים ברינג, דרך קוגארוק, נום ואנקורג’ בעקבות דובי הקודיאק המדהימים, כבשי המושק, הלווייתנים האפורים, כלבי הים, הקורמורנים, הנשרים הקרחים, סמורי הרמין, השועלים האדומים, ציפורי הטרף והשיר, איילים ועוד בכפרי דייגים פסטורליים, בטונדרה ובהרים. למידע על טיול לאלסקה לחצו כאן

איסלנד: טיול לאחת המדינות הקסומות בעולם במסלול שנבנה במיוחד לחובבי צילום ונוף, בקבוצה קטנה. מסע בעקבות מפלים מרהיבים, זוהר הקוטב, קרחוני ענק, מערות אדירות, הרים משוננים, גייזרים, לגונות כחולות, בריכות מים מרהיבות, מעיינות חמים, חופים מהיפים בעולם והרי געש פעילים, עיירות ציוריות וכפרי דייגים.

אז אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם חוויית חיים בלתי נשכחת בצפון האוקיינוס האטלנטי – התקשרו לפרטים ולהרשמה: 077-7408141

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

סוגי חדרים פולר פיונייר

חדר טריפל - 3 משתתפים

מיטת קומותיים ומיטת יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 

6990$ למשתתף

חדר טווין - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

ספה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

מייבש שיער

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 7880$ למשתתף

חדר זוגי פרימיום - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

חלון 

שירותים ומקלחת פרטיים

 9820$ למשתתף

חדר סוויטה -2 משתתפים

מיטה זוגית

איזור ישיבה מרווח בתא

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 10920$ למשתתף

סוויטת הקפטן - 2 משתתפים

התא הכי גדול ומרווח

מיטה זוגית

סלון ישיבה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 12900$ למשתתף

 

תא יחיד פרימיום

מיטת קומותיים לשימוש יחיד

שולחן כתיבה 

ספה

מלתחה ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלון 

 16700$ לחדר