איי גלאפגוס - גן עדן של טבע נדיר

איי גלאפגוס | שייט צילום באיי גלאפגוס

18 -27 אוקטובר 2025 | בהדרכת עידו פלאח

הצטרפו אלינו למסע שייט אל אחד המקומות המופלאים והייחודיים בעולם – איי גלאפגוס
האיים, הידועים במגוון הביולוגי המדהים שלהם, מציעים למבקרים חוויה בלתי נשכחת של מפגש עם בעלי חיים וצמחים ייחודיים. איי גלאפגוס הם גן עדן אמיתי עבור צלמים וחובבי טבע, עם נופים עוצרי נשימה, חיות נדירות וצמחייה טרופית עשירה. איים אלו שיחקו תפקיד מכריע בתיאוריה של האבולוציה, כאשר צ’ארלס דארווין גילה בהם את מגוון המינים המדהים שהנחה אותו בפיתוח רעיונותיו על ברירה טבעית. המפגש עם הטבע הפראי של גלאפגוס מאפשר למבקרים לחוות את ההיסטוריה הביולוגית של האנושות ממקור ראשון.

הכי קרוב לבעלי החיים

מסע צילום שנבנה על ידי צלמים בדגש על בעלי חיים וטבע פראי

הכי מודרך

הדרכה אישית של צלם טבע בכיר מצוות פוטוטבע

בקבוצה קטנה

בקבוצה קטנה של 15 משתתפים בלבד

עיקרי המסע

✓ שייט בספינה פרטית – כולנו שלנו: חכרנו ספינה פרטית, כולה שלנו. בכך אנו לא מוגבלים לאזורים וההגבלות של ספינות הענק, ואנחנו 15 משתתפים בלבד

 חוויה בלתי נשכחת עם נופים מרהיבים ובעלי חיים ייחודיים, כגון: צבי ים, איגואנות, פינגוויני גלאפגוס, סלמנדרות, דולפינים, לוויתנים, ואינספור ציפורים יחודיות לאזור.

✓ טיול שנבנה במיוחד לצלמים וצלמות: על פי מיקומי בעלי החיים, תנאי התאורה והלו”ז שמתאים לצלמים.

איפה נבקר?

מפרץ דארווין: מקום אידיאלי לצפייה בציפורים, חיות ימיות ונופים עוצרי נשימה, כולל אפשרות לראות פינגוויני גלאפגוס.

חוף סומבררו צ’ינו: חוף יפהפה עם חול לבן ומי טורקיז, המוקף באיגואנות ימיות ושוניות אלמוגים, המושלם לשנרקול.

סאליבן ביי: מציע חוויות מרהיבות של חופים געשיים וצמחייה ייחודית, מקום מצוין לצפות בציפורים ובחיות מים.

אי אספניולה: כולל את נקודת סוארס, מקום מושלם לצפייה באלבטרוסים, וחיות נדירות כמו צבי ים ירוקים

ועוד…

למה ספינה פרטית?

זה אינו קרוז עם מאות משתתפים. הספינה שלנו היא פרטית וכולה שלנו, מה שאומר כמות משתתפים קטנה יותר, זמן ארוך יותר עם בעלי החיים והגעה למקומות המיוחדים שהספינות הגדולות לא יכולות או לא מורשות להגיע אליהם.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

לוח זמנים

18.10.25 | יום 1: ברוכים הבאים לאקוודור
ניפגש בלובי המלון שלנו בקיטו, בירת אקוודור (כלול בחבילה). נערוך שיחת פתיחה והכנה לקראת הימים המדהימים שמחכים לנו. לינה: Swissotel 

19.10.25 | יום 2: האי סימור הצפוני (North Seymour Island):

היום נטוס מקיטו, בירת אקוודור ה אי בלטרה Baltra Island, המשמש כ שער הכניסה לטסים אל גלפגוס. לאחר מעבר במכס, נגיע אל היאכטה שלנו. נתמקם בחדרים ונהנה מארוחת צהריים ומפנקת, תוך שיחה על הפעילויות המרגשות שממתינות לנו. לאחר מכן, נמשיך אל האי סימור הצפוני, שם נוכל לראות, בין השאר, אריות ים גלאפגוס, ציפורי סולה כחולת-רגל, וציפורי פרגטה, אשר מצויות בשפע באי זה.
המעוניינים לשנרקל, יוכלו גם לראות כרישי ריף, צלופחים וכנפתנים.

20.10.25 | יום 3: איי סנטיאגו (Santiago Island):
ביום השני, נגיע אל אזור האי סנטיאגו, המוקף במים צלולים ושקטים. האי מציע מגוון מרהיב של צורות גיאולוגיות מרהיבות ופוטוגניות שנוצרו על ידי כמו מנהרות לבה. נבקר באי ה “כובע סיני” (Chinese Hat Islet), האי הקטן הזה ממוקם סמוך לחוף הדרום-מזרחי של האי סנטיאגו. שמו נגזר מהצורה הייחודית של פסגת האי. אי “כובע סיני” ו במפרץ סאליבן Sullivan Bay הממוקם בחלקה הדרום-מזרחי של סנטיאגו.

21.10.25 | יום 4: איי ג’נובסה (Genovesa Island):
הבוקר שלנו בוקרכם יתחיל בחוף הלבן של מפרץ דארווין Darwin Bay מקום בו הטבע מציע למבקרים חוויה מרהיבה. השביל בן חצי המייל עובר דרך מנגרובים, מלאים בציפורים, בהן: סולה נאסקה, סולה אדומת רגל ועוד, מה שמספק הזדמנויות צילום בלתי נגמרות. לקראת סוף השביל, בבריכות הגאות הקטנות נוכל לצפות ב אריות ים השוחים בין הגלים. אחר הצהריים, נבקר באל ברנקו El Barranco, המציע נופים מרהיבים וצפייה בבוזים אדומים, ינשופים, וציפורי חוף מרהיבות נוספות.

22.10.25 | יום 5: מפרץ ג’ימס (James Bay) והאי רבידה (Rabida):
בבוקר נגיע אל נמל איגס, או מפרץ ג’יימס, שבאי סנטיאגו, הוא גן עדן עבור חובבי הצילום והטבע. האזור מציע מפגשים קרובים עם בזי גלפגוס סקרנים ולטאות הלבה המהירות, מושאי צילום מרתקים. השביל מתפתל דרך נופי חוף מדהימים, בריכות גאות נוצצות ומערות המאוכלסות במגוון בעלי חיים מרהיב – מושלם לצילום טבע עוצמתי. כאן תוכלו ללכוד בעדשה את כלבי הים של גלפגוס, המשתזפים לאור השמש הטרופית. בנוסף, המקום הוא נקודת שנורקלינג יוצאת דופן, בה תצללו בין דגי שונית צבעוניים ותגלו את העולם הקסום שמתחת לפני המים. אחר הצהריים, נבקר באי רבידה (או ג’רביס), שם תגלו אחד מהאיים הצבעוניים והמגוונים ביותר מבחינה וולקנית בארכיפלג.. נתחיל בחוף החול האדום-בורדו המפורסם של רבידה, ולאחר הליכה קלה נגיע לנקודת תצפית מרהיבה שתאפשר לכם ליהנות מנופים עוצרי נשימה. האי הוא גן עדן לציפורים, עם שפע של מינים ייחודיים כמו בזי גלפגוס ושקנאים חומים.

23.10.25 | יום 6: מרכז רביית הצבים (Fausto Llerena) ו הרי סנטה קרוז (highlands of Santa Cruz ):
היום נבקר במרכז הרבייה לצבי ענק “פאוסטו יראנה” בפוארטו איורה, שם מגדלים צבי ענק. במקום תוכלו לפגוש צבים בכל הגדלים, מהבקיעות החדשות בגודל שלושה אינצ’ים ועד צבים בוגרים שאורכם מגיע לכארבעה מטרים. תת-מינים שונים של צבי ענק חיים יחד במרכז. הצבים הצעירים נשמרים במרכז עד הגיעם לגיל ארבע, אז הם מספיק חזקים לשרוד בכוחות עצמם בטבע.
אחר הצהריים נמשיך אל ההרים של סנטה קרוז, הנגישים באוטובוס מפוארטו איורה. הם תהדרים בירוק עמוק העומד בניגוד יפה לחלקים היבשים יותר של האיים. הצמחייה השלטת בהרים היא עצי סקאלזיה, המייצרים יערות ירוקים ועשירים. מנהרות הלבה, שאורכן יותר מחצי מייל, נמצאות מתחת לפני השטח וההליכה דרכן היא חוויה ייחודית וכמעט סוראליסיטית. 

24.10.25 | יום 7: מושבת אריות הים של מפרץ גארנר (Gardner) ומושבת האלבטרוסים: היום נגיע אל מפרץ גארנר המרהיב. לאחר ההגעה אל החוף, תוכלו לטייל על חוף החול הלבן היפה בין מושבת אריות הים הפעילה, או לקפוץ למים ולשחות עם גורי אריות הים. אחר הצהריים, נמשיך אל נקודת סוארז, בה תהיה לכם הזדמנות לראות סולה כחולת רגליים, אלבטרוסים וסולה נאסקה. האי הזה הוא אתר הרבייה של כמעט כל 12,000 הזוגות של אלבטרוס גלאפגוס בעולם. תבקרו גם באתר יפהפה על קו החוף, שם נמצא צוק שמשמש כנקודת המראה של האלבטרוסים הגדולים!  הנוף כאן מושלם לצילום, עם קווים דרמטיים ונופים עוצרי נשימה.

25.10.25 | יום 8: האי סנטה פה Santa Fé Island) ואי פלאזה הדרומי ( South Plaza Island):

היום נבקר ב אי סנטה פה (ברינגטון)  האי מתהדר במפרץ ציורי קטן ונמל על החוף הצפון-מזרחי של האי. במפרץ ישנם שני מסלולי הליכה עבור מבקרים: אחד מוביל לנקודת תצפית מרהיבה על צוק, והשני מתמשך מחוף קטן אל יער קקטוסים גבוהים. החוויה כאן היא שילוב של טבע פראי ונופים עוצרי נשימה. אחר הצהריים נמשיך אל האי פלאזה הדרומי, האי הקטן הזה, בעל הצוקים התלולים, נוצר על ידי התפרצות לבה וכעת מכוסה בקקטוסים מסוג אופונציה. הוא גם מהווה בית לאחת מהמושבות הגדולות ביותר של כלבי הים, כמו גם למינים צבעוניים של איגואנות אדומות וצהובות. הצמח הבולט ביותר באי הוא הססוביום. בעונת הגשמים צבעו הוא גוון ירקרק עד צהבהב, ובמהלך העונה היבשה (סוף יוני עד ינואר) הוא מקבל גוון אדום בוהק. האי מציע חוויות צילום ייחודיות בין הנופים המגוונים ובעלי החיים הפראיים.

26.10.25 | יום 9: מפרץ הצב השחור וחוזרים לקיטו
היום נבקר במפרץ הצב השחור בצפון סנטה קרוז. המפרץ מוקף במנגרובים ומהווה בית גידול טבעי לבעלי חיים ימיים צעירים. כאן ניתן לראות לעיתים קרובות כרישים שחורי קצה, צבי ים ומגוון סוגים של כנפתנים. המפגש עם החיים הימיים העשירים בסביבה הזו מספק חוויות צילום ייחודיות שלא תרצו לפספס. לאחר מכן, נחזור אל שדה התעופה לטיסה חזרה אל היבשת, אל המלון בו התחלנו את המסע (לילה כלול).  לינה: Swissotel .

27.10.25 | יום 10: נפרדים מגן עדן

עמוסים בחוויות, תמונות מדהימות, וחברים לחיים נסיים את המסע שלנו בלובי המלון בקיטו, אקוודור. מכאן תוכלו לחזור חזרה לישראל או להמשיך לטיולים מרתקים באקוודור ומרכז אמריקה.

שימו לב: הלו”ז הינו בגדר הצהרת כוונות ועלול להשתנות בהתאם לתנאי מזג אוויר ושייט, מיקומי בעלי החיים ותנאים נוספים

galapagos4

על המדריך: צלם טבע ישראלי מוביל, מרצה ומדריך מסעות בכיר, אשר כתבותיו הרבות מתפרסמות דרך קבע בגופי המדיה המובילים בישראל. טייל באינספור מקומות ברחבי הגלובוס, מכור למסעות ומומחה לצילום בעלי חיים בסביבתם הטבעית. אם יש שם טורפים מעניינים, אז כנראה שעידו היה שם. 

הודו

תאריכים ועלויות

18-27 אוקטובר 2025 | בהדרכת עידו פלאח

החדרים מה בחדר עלות לאדם
חדרים 1-6 שירותים ומקלחת פרטית עם מים חמים, שתי מיטות יחיד שניתן לחבר למיטה זוגית גדולה, חלון פנורמי, מזגן וכספת. (13-14 מטרים רבועים) 7480$
חדרים 7 ו-8 שירותים ומקלחת פרטית עם מים חמים, סוויטה עם מיטה זוגית גדולה, חלון פנורמי, מזגן וכספת. (18 מטרים רבועים) 9480$

המחיר כולל

טיסות אקוודור - גלאפגוס וחזרה

טיסות מקיטו, בירת אקוודור ל אי בלטרה Baltra Island וחזרה 

שייט על גבי ספינת ה ANGEL

8 ימים ו 7 לילות

פנסיון מלא

פנסיון מלא במהלך השייט על ידי שף פרטי


לינה במלון

לילה במלון +א.בוקר בקיטו אקוודור לפני השייט 
ולילה+ א.בוקר במלון, בקיטו אקוודור לאחר השייט

כל הסיורים בתוכנית

נחיתות חופים,כניסה לשמורות, סיורים והליכות

הדרכה אישית

הדרכת צילום של צלם טבע ישראלי מוביל ומדריך מקומי, מומחה לאזור 

העברות

כמתואר בתוכנית

ציוד ימי על הספינה

קייאקים, מסכות צלילה, סנפירים, חליפות צלילה

הכנה וייעוץ לפני המסע

ליווי ומענה לשאלות לפני המסע

טיסות לאקוודור (נשמח לסייע לכם לסגור)

משקאות שאינם כלולים

הוצאות אישיות – אינטרנט, כביסה, מזכרות וכו

ביטוח מכל סוג שהוא

טיפים לצוות

כל מה שלא מוזכר בסעיף כולל

העברה בנקאית/ כרטיס אשראי.
פרטי העברה: פוטוטבע בע”מ | בנק הפועלים | סניף 537 | חשבון 210210
סכום החיוב יעשה בשקלים (או במט”ח בכפוף לאישור) על פי שער העברות והמחאות ביום שקדם ליום תחשיב התשלום.

מדיניות ביטולים

ביטול עד ה 20.9.2024 – ללא דמי ביטול.
ביטול החל מה 21.9.2024 ועד 1.2.2025 – יוחזרו 60 אחוז.
ביטול החל מה 2.2.2025  ועד ה 1.5.2025  – יוחזרו 40 אחוז
לאחר ה 2.5.2025  – לא יוחזרו דמי ביטול.


אנו ממליצים בחום לרכוש בעת ההזמנה ביטוח שיכול לכסות אתכם במקרה של כל ביטול לא צפוי

עם הצטרפותך למסע הינך מאשר כי קראת את התנאים הכלליים במלואם כפי שהם מופיעים  – באתר החברה:  לקריאת התנאים הכלליים לכלל הטיולים

בהרשמתך לטיול, הינך מאשר כי קראת והסכמת על כל הסעיפים בדף זה.

ביטוח רפואי וביטוח נסיעות: מוסכם וידוע כי פוטוטבע אינה מבטחת או מספקת כל כיסוי ביטוחי ולא תישא באחריות לשום נזק הנגרם למטיילים או לציוד שלהם. באחריות המזמין והמטיילים לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה ומורחבת המתאימה לכל פעילויות הטיול, הרגילה והאתגרית הצפויה במסע, לרבות כיסוי לתאונות  או ביטולים. האחריות לרכישת הכיסוי הביטוחי הנדרש חלה על המטיילים. כמו כן, כל הנושא הביטוחי נשוא הסכם זה מוסדר במסגרת של מפעילת השייט וכל טענה בנושא זה תופנה ישירות אליה

הכנות נדרשות
: כבכל נסיעה, נדרשות הכנות רפואיות מסוימות, כגון חיסונים ותרופות. באחריותם הבלעדית של המטיילים לקבל את המידע הנדרש להם ולהיערך להכנות אלו. מחובתו של כל נוסע לבדוק באופן אישי אילו חיסונים נדרשים ואילו תרופות ופריטים מותר להכניס למדינות היעד (פוטוטבע מנועה מלתת כל המלצה רפואית אישית). על חיסונים יש לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות           כמו כן,          תדריך למרפאות יוצאים לחו”ל (יש לבדוק האם יש עדכונים נוספים).  מדינות יעד מסוכנות ניתן לבדוק באתר האינטרנט של המטה לביטחון לאומי. יש להצטייד בדרכון לתוקף לפחות לחצי שנה קדימה (ממועד יציאת המסע) + שני דפים ריקים. הרשויות המקומיות עלולות לדרוש מכם להציג בדיקת קורונה שלילית ו\או תעודת התחסנות ו \או ויזה כתנאי כניסה למדינה. באחריות המטיילים לוודא את תנאי הכניסה למדינה ולדאוג להסדרת כל המסמכים הנדרשים לכך. פוטוטבע לא תוכל לשאת באחריות לסירוב כניסה מסיבה זו או אחרת.
סיכונים:
כבכל טיול, על אחת כמה וכמה ליעדים מרוחקים, כאלו בהן שירותי התיירות, החילוץ, הפינוי והרפואה הינם מרוחקים או שאינם ברמה מערבית אלא ברמה הנחותה ביותר, או כאשר מדובר בפעילויות בהן יש סיכון, ישנן תקלות וסכנות שבדרך: מזג אוויר קיצוני, תשתית גרועה, בעלי חיים מסוכנים וגם תקלות העלולות להתרחש במקומות וזמנים לא צפויים. המסע אליו את\ה עומד\ת להירשם כולל פעילויות אתגריות שונות. לרבות אך לא מוגבל ל: שייט בזודיאק, שהייה קרובה לבעלי חיים, שייט בתנאי מזג אוויר קיצוניים וכ”ו. כפי שניתן לצפות במסע לאחד המקומות המבודדים ביותר בעולם מדובר במסע שיכול להיות מסוכן, להוביל לפציעות ואף חמור מכך וחשוב להיות מודע לסכנות אלו. בעצם הרשמתו של אדם למסע פוטוטבע, הוא למעשה מצהיר כי הוא מבין את הפעילויות והסכנות הגלומות במסע הספציפי אליו נרשם והוא מצהיר כי הוא כשיר מבחינה בריאותית ונפשית. במידה ולמשתתף ישנה בעיה העלולה להפריע או למנוע ממנו מלהשתתף בפעילויות הטיול השונות, באחריותו לעדכן את החברה והמדריך לפני ההרשמה למסע. במקרים מסוימים, יידרש אישור רפואי מהרופא המטפל להשתתפות בטיול.
חשוב לדעת:
זה אינו שייט או ספינת תענוגות. התנאים הינם בסיסיים כאשר אנו מכוונים לצפייה וצילום בבעלי החיים ולקרבה אליהם וזה מה שמנחה אותנו במסע. בספינה שישה חדרים (חלקם מיטות יחיד וחלקם זוגיים(. המקלחות והשירותים נמצאים מחוץ לתאים כאשר בספינה יש שלוש חדרי מקלחת ושירותים (עם מים חמים), כמו כן, לאונג’, ספרייה, ודק רחב שמאפשר צילום בכל תנאי מזג אוויר. יתכן כי עקב אילוצי מזג אוויר ו \ או בטיחות, תאריכי היציאה או החזרה מהמסע ידחו. המטיילים מאשרים כי הם מודעים לעובדה שלא יתאפשר החזר בגין ימים אלו. פוטוטבע תעשה ככל שביכולתה על מנת לקיים את המסע כמתכונן אך יתכנו שינויים בתוכנית ו \ או בתאריכי המסע בגלל דברים שעליהם אין לפוטוטבע שליטה. לרבות, אך לא מוגבל למזג אוויר, תקלות טכניות, סגירת גבולות או נמלים וכ”ו.  ביטול שירות כלשהו אינו מהווה עילה לביטול יתר השירותים ואינו מהווה עילה להשבה ו\או פיצוי בגין שירותים שנרכשו ע”י המזמין ו\או הנוסע בנפרד מהשירות שנרכש מאת החברה ונדחה מסיבות שאינן תלויות בחברה כגון כוח עליון. אנו כמובן נעשה מאמץ לפעול לפי הלו”ז שפורסם אך יתכנו בו שינויים מסיבות שונות ובכל מקרה צוות הספינה הינו זה שמקבל את ההחלטה הסופית לגבי נתיב ההפלגה, סדר ותוכן הפעילויות כאשר בטיחות הנוסעים הינה הראשונה במעלה. יציאת הטיול מותנת במינימום משתתפים. מספר המדריכים ייקבע לפי כמות המטיילים. במקרים חריגים ביותר זהות המדריכ\ים עלולה להשתנות לפני הטיול. צוות האונייה וחלק מהמדריכים דובר אנגלית בלבד. לא ניתן להבטיח את התנהגויות בעלי חיים, מרחק הצפייה בהם או הצפייה בכלל.  במקרים בהם יש סתירה בין הכתוב באתר החברה ו\או במסמכים שיווקיים אחרים שנשלחו ו \או בכל מקום אחר, המידע המופיע בטופס ההרשמה, הוא הקובע. פוטוטבע רשאית לבטל את הטיול בכל שלב תוך השבת התמורה.

 

הספינה שלנו - Angel

הספינה אנג’ל, הינה יאכטה יוקרתית לסיורי עומק באיי הגלאפגוס. היא מציעה חווית הפלגה אינטימית ברמה גבוהה במיוחד. נבנתה בשנת 2023, באורך של 35 מטרים, ומסוגלת לארח עד 16 נוסעים. הספינה מעוצבת בסגנון אלגנטי וכוללת שישה תאים סטנדרטיים על הסיפון הראשי ושתי סוויטות על הסיפון העליון, כאשר כל אחד מהתאים מצויד בחדר אמבטיה פרטי, מים חמים, מיזוג אוויר וחלונות פנורמיים לנופים עוצרי נשימה. הספינה מאובזרת במגוון מתקנים מודרניים, כולל ג’קוזי, קיאקים, ציוד לצלילה ושנורקלינג, וחליפות צלילה. על מנת להבטיח הפלגה חלקה, אנג’ל כוללת מייצבים הידראוליים ומערכות ניווט מתקדמות שעומדות או עולות על התקנים הבינלאומיים של SOLAS, ומבטיחות גם נוחות וגם בטיחות במהלך השייט, מה שהופך את ההפלגה למושלמת לחקר המגוון הביולוגי העשיר של איי הגלאפגוס.

מפרט פרטים
שנת בנייה 2023
אורך 115 רגל (35 מטר)
רוחב 26 רגל (8 מטר)
שוקע 7 רגל (2 מטר)
מהירות 11 קשר
תפוסה 16 אורחים
צוות 10 אנשי צוות + מדריך דו-לשוני
מנועים ראשיים 2 מנועי דיזל MTU V8 בהספק 835 כ"ס
לינה סיפון עליון: 2 סוויטות (18 מ"ר)
סיפון ראשי: חדר אוכל, טרקלין, 6 חדרים זוגיים (14 מ"ר)
* כל החדרים עם חדרי אמבטיה פרטיים, מים חמים ומיזוג אוויר
בטיחות וניווט מייצבים הידראוליים להפלגה חלקה בים.
כל הציוד עומד או עולה על תקני SOLAS הבינלאומיים, 2 רפסודות הצלה ל-25 איש, Navtex 300TX FURUNO, 2 GPS, מד עומק, 2 מכ"מים ימיים, מערכות לגילוי ומניעת אש וכו'.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

סוגי חדרים פולר פיונייר

חדר טריפל - 3 משתתפים

מיטת קומותיים ומיטת יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 

6990$ למשתתף

חדר טווין - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

ספה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

כיור בתא

מייבש שיער

חלון צוהר

שירותים ומקלחת משותפים

 7880$ למשתתף

חדר זוגי פרימיום - 2 משתתפים

2 מיטות יחיד

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

חלון 

שירותים ומקלחת פרטיים

 9820$ למשתתף

חדר סוויטה -2 משתתפים

מיטה זוגית

איזור ישיבה מרווח בתא

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 10920$ למשתתף

סוויטת הקפטן - 2 משתתפים

התא הכי גדול ומרווח

מיטה זוגית

סלון ישיבה

שולחן כתיבה

ארון בגדים ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלונות

 12900$ למשתתף

 

תא יחיד פרימיום

מיטת קומותיים לשימוש יחיד

שולחן כתיבה 

ספה

מלתחה ומגירות

שירותים ומקלחת פרטיים

מייבש שיער

חלון 

 16700$ לחדר